WhatsApp
FBM Estetik

Kalite Politikamız

  • Kalite Yönetim sisteminin uygulanması ve sürekli ulaşılabilir sağlık hizmeti sunulmasına önderlik etmek.
  • Tıbbi ve Teknolojik gelişmeleri takip ederek hasta, çalışan güvenliği ve memnuniyeti üst seviyede tutmak.
  • Hasta ve Çalışan odaklı etik değerleri dikkate alan çağdaş, güvenilir sağlık hizmeti sunmak.
  • Ekip anlayışı ile personelin sisteme aktif katılımını teşvik etmek
  • Kaynakların etkin ve verimli kullanılmasını teşvik etmek
  • Personelimizin kuruma aidiyet duygusu ile yeteneklerini geliştirme ve uyum olanakları sağlamak
  • Sağlıkta Kalite Yönetim Sisteminin yaşatılması için Gerekli eğitim ve bilgi becerilerini arttırarak “farkındalık” ve “sürekli iyileşme” imkanlarını sağlamak,
  • Farklı Kültürlerdeki kişiliğe saygı göstermek, haklarını korumak ve gözetmek,
  • Hasta ve Çalışan hakları koruyarak farkındalık oluşturup sistemde aktif rol almasını sağlamak
  • İnsana ve çevreye saygılı öncü kurum olmak

Son Güncelleme: 2024-11-14 15:25:14
KAPAT
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında Müşteri Aydınlatma Metnini okudum, anladım. Kişisel verilerin işlenmesine, paylaşılmasına, gerektiğinde başvuru, düzeltme ve silme hakkım olduğunu anladığımı beyan eder, aydınlatılmış açık rızam ile onay veririm.
EceosF
KAPAT
DOKTORA SOR