WhatsApp
FBM Estetik

Kalite Politikamız

KALİTE POLİTİKAMIZ
    • Sağlıkta Kalite Yönetim sisteminin uygulanması ve sürekli ulaşılabilir sağlık hizmeti sunulmasına önderlik etmek.
    • Hizmet sunumuna yönelik Kurumsal Hedefler Strateji Planı’nı hazırlamak ve düzenli olarak gözden geçirmek.
    • Tıbbi ve Teknolojik gelişmeleri takip ederek hasta, çalışan güvenliği ve memnuniyeti üst seviyede tutmak.
    • Hasta ve Çalışan odaklı etik değerleri dikkate alan çağdaş, güvenilir sağlık hizmeti sunmak.
AMAÇLARIMIZ
    • Sağlıkta Kalite Yönetim Sisteminin sürekli gelişerek iyileştirilerek devamlılığını sağlamak.
    • Tıp Merkezimizde sunulan sağlık hizmetinin, hasta memnuniyetini sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak.
    • Çalışan personelimiz için motivasyon aidiyet duygusunu arttırıcı etkinlikler düzenlemek
    • İstihdam yaratarak İhtiyaçta göre Hekim, idari, sağlık personeli ve yardımcı personel sayısını arttırmak.
    • Yurt Dışı Reklam Tanıtım Bilgilendirmeler ile Sağlık Turizmine katkı sağlayarak kültürümüzün tanınması ve döviz kazandırıcı hasta girişini sağlamak.
    • Personelimizin ilgili meslek alanlarına göre gerekli eğitim ve sertifika almalarını teşvik etmek yardımcı olmak öncülük etmek
    • Çalışana yönelik şiddetin en aza indirgenmesi için öfke kontrolü eğitimlerinin her meslek grubuna verilmesini sağlamak.
    • Afet ve Acil Durum bilinci oluşturmak eğitimler ile farkındalığı artırmak
    • Renkli kod çağrı sisteminin personeller tarafından nasıl kullanılacağı ve öneminin algılanmasını sağlamak
HEDEFLERİMİZ
    • Sağlıkta Kalite Yönetim Standartlarına uygun Sağlık Hizmeti sunumunu yapmak
    • Sağlık Hizmet sunumunu Hasta ve Çalışan Haklarını koruyarak etkin şekilde gerçekleştirmek.
    • Sağlık sektöründe istihdam yaratmak.
    • Sağlık Turizmini Geliştirerek iyileştirerek ilimizi ve ülkemizi dünyaya tanıtmak.
    • Yabancı uyruklu hasta sayısında artış sağlamak.
    • Ülkemize Döviz Kazandırıcı Hizmet sunumuna katkı sağlamak teşviklerden yararlanmak.
    • Güvenilir Ulaşılabilir Sürdürülebilir Sağlık Hizmet sunumu yapmak
    • Uluslararası Kültürlenmeyi geliştirmek.
    • Araştırma Geliştirme Eğitimler için güçlü alt yapı oluşturmak.

Son Güncelleme: 2025-05-05 09:04:31
KAPAT
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında Müşteri Aydınlatma Metnini okudum, anladım. Kişisel verilerin işlenmesine, paylaşılmasına, gerektiğinde başvuru, düzeltme ve silme hakkım olduğunu anladığımı beyan eder, aydınlatılmış açık rızam ile onay veririm.
98NhMx
KAPAT
DOKTORA SOR